A Humán Kft. 1989-ben azzal a célkitűzéssel alakult, hogy megbízható és versenyképes informatikai és hálózati megoldásokat nyújtson az ügyfelei számára. Tevékenységük központjában mindig is a korszerű, megbízható és minden igényt kielégítő vállalati IT infrastruktúra felépítése, működtetése és karbantartása szerepelt. Fő feladatuknak tekintetik, hogy üzleti partnereinknek megtalálják az optimális értékálló, megbízható, integrálható és folyamatosan fejleszthető informatikai valamint hálózati megoldásokat.

 

Az elnyert támogatással a Humán Kft. kialakíthatott egy Help Desk és Ügyfélközpontot, amely szolgáltatások segítségével a vállalkozás informatikai tevékenységét bővíteni és fejleszteni tudta a meglévő és jövőbeli ügyfelei számára.

 

A beruházás során 2 új munkavállaló foglalkoztatása is megvalósult, valamint megfelelő informatikai háttérrel biztosíthatta a vállalkozás az újonnan létrehozott szolgáltatást. A támogatás segítségével beszerzésre kerültek az újonnan foglalkoztatott munkavállalók munkájához szükséges számítógépek, egy másológép, valamint megvalósult egy Web alapú CMR rendszerfejlesztés és a munkavállalók telefonos ügyfélszolgálati képzése.

 

A megvalósított projekt segítségével egy egyedi, új tartalmakkal feltöltött, keresőbarát ügyfélközpontú weboldalt alakítottak ki, integrált Help Desk szolgáltatással és személyre szabott ügyfélkezeléssel (www.humankft.hu). Mindezen fejlesztések nagyban hozzájárultak a Humán Kft. erősödéséhez, új szolgáltatások létesítéséhez, a vevőik és partnereikkel való kapcsolattartás színvonalának emelkedéséhez és mindezek révén az árbevétel növekedéséhez.